reklama

Mafia miluje diaľnice, estakády, tunely a najmä prachy.

Žiadna hodnota za peniaze.  Mafia ! Vedeli to vymyslieť, nekompromisne presadiť ( rozumej „ na hulváta “ ) a tak stavali, stavali a stavali, hlava nehlava. Asi to mali v nejakom programovom vyhlásení ... .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Diaľnica Sicília 1
Diaľnica Sicília 1 (zdroj: Mapy Google)

Pred rokom som bol na Sicílii.
Potreboval som sa rýchlo dopraviť zo západu ostrova na východ.
Mal som naponáhlo, nebolo času gúgliť každý detail.
Kadiaľ za Palermom ?
Po dlhšej, pobrežnej diaľnici, kde bude pravdepodobne len rekreačná premávka začínajúcej dovolenkovej sezóny ( apríl ) ?
Alebo po podstatne kratšej, vnútrozemskej diaľnici A 19 ? 
Tam som však očakával rušnú premávku „ celosicílskeho biznisu “, kamióny, zápchy, tlačenicu pri platbe mýta ... .
Riskol som kratšiu A 19 a oplatilo sa.
Pracovný deň poobede a, skapal pes.
Málo áut, menej, ako na R1 ... .
Paráda !
Kilometre a kilometre ( zbytočných (?) ) estakád, väčšinou nízko nad terénom ( nehovorím o mostoch ponad rieky ), tunely, bezpečnostné ploty, odstavné plochy ... .
Dokonca absolútne nezmyselná, úplne ľudoprázdna nákupná dedinka, niečo ako Voderady.
http://www.siciliaoutletvillage.com/en
Nikde som neplatil, až som mal obavy, či som nezabudol kúpiť nejakú vignetu ... .
160 km dopravného komunizmu.
Potom mi to domáci vysvetlili.
Žiadna hodnota za peniaze.
Mafia.
Vedeli to vymyslieť, nekompromisne presadiť ( rozumej „ na hulváta “ ) a tak stavali, stavali a stavali, hlava nehlava.
Asi to mali v nejakom programovom vyhlásení ... .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Diaľnica Sicily 2
Diaľnica Sicily 2 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 3
Diaľnica Sicily 3 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 4
Diaľnica Sicily 4 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 5
Diaľnica Sicily 5 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 6
Diaľnica Sicily 6 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 7
Diaľnica Sicily 7 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 8
Diaľnica Sicily 8 (zdroj: Mapy Google)
Diaľnica Sicily 11
Diaľnica Sicily 11 (zdroj: Mapy Google)

A diaľnica, ktorá spája Los Angeles so San Franciscom ? No nič, moc ... . Ale tam tá primitívna mafia už sedí v base ... .

Diaľnica LA
Diaľnica LA (zdroj: Mapy Google)
Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  442
  •  | 
  • Páči sa:  2 331x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu