reklama

Birmovaný komunista a Biblia .

Fico dnes na sneme Smeru : ... oznamujem, že nebudem v reálnej politickej praxi sa riadiť biblickým „ kto do teba kameňom, ty doňho chlebom “. Kto pôjde po nás kameňom, my pôjdeme dvoma a myslím to úplne vážne ...  .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

https://www.youtube.com/watch?v=Je6rdnz_jCk
od 21 : 30

Pred prezidentskými voľbami 2014 mal pravdepodobne, podľa vlastného vyjadrenia, ešte lepší profil vo vzťahu ku katolíckej cirkvi, ako ktorýkoľvek poslanec KDH :
„ ... pochádzam z rodiny, ktorá bola veľmi silne orientovaná katolícky, v rodine ... som mal kňazov, ktorí dokonca študovali v zahraničí a pôsobili ako misionári ... , mal som rádové sestry, ktoré pôsobili na významných pozíciách, mal som starého otca, ktorý veľmi tvrdo dodržiaval pravidlá takého štandardného kresťanského života ... “
https://www.youtube.com/watch?v=66VXY70up_8
od 2 : 15
„ ... ja som prešiel svätým krstom, svätým prijímaním, prešiel som dokonca aj birmovkou, takže, keby som si dnes mal urobiť nejaký profil vo vzťahu ku katolíckej cirkvi, možno by vyšiel lepšie, ako ktorýkoľvek poslanec za KDH ... “
od 4 : 40

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS
Samozrejme, sebou samým deklarovaný dobrý profil vo vzťahu ku katolíckej cirkvi ešte neznamená, že svojich blížnych nepriateľov nebudete chcieť obhadzovať kameňmi ... .

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  440
  •  | 
  • Páči sa:  2 212x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu