reklama

HIGH TECH á la bryndzové halušky ( alebo „ dúbravský tatarák “ ) .

Spojiť sa v dnešnom svete priamo s niekým kompetentným v  high tech firme sa prakticky nedá. Tak som vyplnil formulár na ich firemnom webe, ktorý sľuboval, že sa so mnou bude niekto  do 48 hodín  rozprávať .  Neozvali sa ... .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pár dní pred cestou mimo Európu som k navigačným mapám „ Európa “ dokúpili „ SVET “.
Po inštalácií, „ Európa “ fungovala ako predtým.
„ SVET “ , o ktorý išlo, štrajkoval.
Spojiť sa v dnešnom svete priamo s niekým kompetentným v high tech firme sa prakticky nedá.
Gúglil som telefóny, nič.
Tak som vyplnil formulár na ich firemnom webe, ktorý sľuboval, že sa so mnou bude niekto do 48 hodín " rozprávať " .
To by som teda ešte pred cestou, o chlp, stihol vyriešiť.
Neozvali sa ... .

O 12 (!) dní sa ozval Jaro. 
E-mailom :
... ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď spôsobenú zvýšeným počtom žiadostí užívateľov ... .
Jaro radil, ako to riešiť na ich webe.
Odpovedal som, že už je po funuse, už som späť doma.
Ale aspoň bolo s kým komunikovať.
Okrem toho, že som žiadal naspäť peniaze, napísal som aj nasledovné :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 - ... nemáte zobrazené cesty, ktoré ( v danej krajine ) majú celoštátny význam, ... , nie sú nijako obmedzované miestnymi auto požičovňami, dokonca bez rozšíreného poistenia, sú bežne využívané, a to približne 200 km severojužnej cesty č. „90“ celoštátneho významu a na ňu kolmú diaľnicu č. „1“ , do defacto hlavného mesta krajiny ..., práve tieto som mal v pláne využiť a mal tak postavený program... .
- vypísal som významné mestá, resp. miesta, ktoré ich systém nezobrazoval, resp. zobrazoval zmätočne
- informoval som, že ich systém ma nespočetne krát inštruoval odbočiť na opačnú stranu, ako ukazoval display ( a mám to zaznamenané na video ), atď ... .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nasledoval klasický komunikačný ping pong, snažili sa ma presvedčiť, že u nich v kancelárií to šľape bez problémov.
Jaro 09.04.18 napísal ( aj ) že :
... a čo sa týka chýbajúcej cesty „90", tam by som potreboval na simuláciu presný štart a cieľ trasy ...
Obratom, 09.04.18 som mu rozpísal detailný itinerár, kedy a kade som chodil a čo nefungovalo.
A že keď mi neveria a nevedia to spätne identifikovať, vyzývam ich na spoločnú cestu do danej krajiny, kde im to preukážem a ak budem mať pravdu, cestu mi preplatia oni ... .
Neozvali sa.

Tak som prepísal podstatnú časť vyššie uvedeného do formátu blogu a print screen zaslal Jarovi 20.04.2018, aj s mojim telefónny číslom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dodnes sa neozvali ... .


PS 1
Nedávno na bryndzových haluškách neďaleko BB.
Trčal z nich asi 7 cm medený drôt. 
(Ne) komunikatívny čašník rezistentne krčil ramenami a „ naveľa - naveľa “ odišiel s tanierom spýtať sa do kuchyne.
Kupodivu, ani v kuchyni netušili, ako sa to tam mohlo dostať ... .
Prepáčte nezaznelo.
Čašník, že tie halušky teda platiť nemusím a keď si už nechcem nič objednať, polievka a nápoj budú spolu za xy Eur .
Kávu som si netrúfol.

PS 2
Minulý týždeň v BA na „ tataráku “.
Doniesli ho už namiešaný ( ... ) a viditeľne, aj chuťovo, utopený v kečupe.
Čašník - „ zdal sa mi zvláštny, keď som ho niesol, robil ho pomocný kuchár, hlavný bol na WC ...“. 
Pýtali zaň plnú cenu, že „ sviečkovej “ tam bolo určite dosť !
Odchádzajúc, vyzýval som prichádzajúcich, aby tam radšej nechodili a najmä nejedli ... .
Ja som tam sporadicky chodieval, už nebudem.

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  442
  •  | 
  • Páči sa:  2 331x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu