reklama

Domotaný Kresák, škrekot profesorky z Kanady, panák Juncker a kotkodákanie o demokracií

JUDr. Danko dnes v spravodajskej televízií povedal, že to pohnojil Kresák. To on spôsobil túto situáciu.  A JUDr. tiež vysvetlil, ako to celé malo byť . Súčasne, otvorene povedal o sebe veľa zaujímavého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

https://www.ta3.com/clanok/1146802/sns-o-prezidentskych-volbach-predseda-vlady-o-situacii-v-smere-sd-suboj-o-prezidentsky-urad.html

Voľba ústavných sudcov
Nech už Kresák nemoce ! Mám ho dosť, niekedy .
od 7 min : 55 sec.

Moderátor :
Keď príde ten návrh z opozície, aby tá voľba v parlamente nebola tajná, ... SNS teda podporí takýto návrh, aby bola verejná tá voľba ... ?
Danko :
Ale veď som to 3 x mediálne povedal, že ÁNO ! 
Ale, ale je nemôžem hlasovať proti dohode v koalícií ... . Ja kašlem na opozíciu ! ... SAS-ka si môže trhnúť nohou, preto, že neni v koalícií ... .
od 20 : 05

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Matovičov mandát
To by som videl ten škrekot profesorky z Kanady, jednoducho čo tá by stvárala zase, pani Nicholsonová ... .
od 11 : 10

Rigorózka 
Ja som bol jeden z prvých, ktorí(ý ?) písali práce, jednoducho, a vtedy ( rok 2000 ) neboli žiadne pravidlá ... . ... ...
Na mňa nejaká cigánočka zo SAS-ky si nebude dovoľovať, lebo už toho mám plné zuby.
od 24 : 00

Krátenie eurofondov 
Nikto z Bruselu, títo namyslení panáci, ako Juncker a ďalší, nebudú sa tu rozhadzovať a nebudú trestať východné štáty !
od 31 :15

Demokracia 
Ale, počúvajte, demokracia je síce dobrá, aj tak na konci dňa niekto musí povedať kto má poslúchať a kto má robiť.
Akože, jaká demokracia ? Donekonečna každý tu bude kotkodákať, a kto bude pracovať ?!
od 32 : 10

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Google a Facebook 
A na to sa má EÚ sústrediť, ako dá do laty tieto americké firmy, ktoré sa tu rozpínajú, jednoducho v oblasti digitálneho priestoru .
od 35 : 05

Lebo inak sa z týchto šialencov zbláznim ... .
( od 40 : 45 )

O tom tom a všeličom inom to bolo dnes v TV, ktorá s radosťou supluje to, čo má zabezpečovať tá povinne spoplatnená Verejnoprávna .

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  439
  •  | 
  • Páči sa:  2 198x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu