Vypočul som si nasledovné, aby som sa od „ umelej inteligencie “ dozvedel to, čo som vedel, resp. chcel nahlásiť - že v ZB je výpadok dodávky vody ... :
Dobrý deň, dovolali ste sa na poruchovú linku spoločnosti Bratislavská vodárenská spoločnosť, akciová spoločnosť .
Dovoľujeme si vás upozorniť, že tento hovor môže byť nahrávaný .
Pokračovaním v tomto hovore udeľujete súhlas na zaznamenanie hovoru a spracovanie osobných údajov na účely skvalitnenia našich služieb .
S informáciami o spracúvaní vašich osobných údajov sa môžete oboznámiť na kontaktnom centre spoločnosti BVS, akciová spoločnosť, alebo na internetovej stránke BVS akciová spoločnosť, v sekcií ochrana osobných údajov .
V Bratislave, mestská časť Záhorská Bystrica evidujeme výpadok dodávky vody, po príčine pátrame, za porozumenie vopred ďakujeme .
Keď po 30 min. voda netiekla, vytočil som opäť 0800121333 a rozhodol som sa „ umelú inteligenciu “ preľstiť a tváriť sa, že chcem nahlásiť novú poruchu, v nádeji, že sa budem rozprávať so skutočným človekom, od ktorého sa možno niečo určité dozviem .
Vypočul som si opäť vyššie uvedenú zbytočne dlhú rozprávku a tá pokračovala ďalej :
Pre nahlásenie poruchy ...
To tu už prepisovať nebudem, je to formálne a obsahovo podobné s predchádzajúcou časťou a napísal by som sa ako žandár spoza západných hraníc ... .
O 22 : 46 hod. - na 0800121333 hláška, že som 10. v poradí na komunikáciu s operátorom !
Postupne som sa prepracovával v poradí vyššie a po niekoľkých 10-tkách hlášok o tom, ma po 35 minútach zdvihol operátor .
Nepovedal mi viac, ako „ umelá inteligencia “ , teda že :
V Bratislave, mestská časť Záhorská Bystrica evidujeme výpadok dodávky vody, po príčine pátrame ...
Snažil som sa rozvinúť rozhovor a pýtal som sa .
Odpovedal, že medzi DNV a ZB zrejme prasklo potrubie a oni pátrajú kde ... .
PS 1
Keď sa chcem dozvedieť, čo je s dodávkou vody na 0800 121333, musím pokračovať v hovore, potom však :
Pokračovaním v tomto hovore udeľujete súhlas na zaznamenanie hovoru a spracovanie osobných údajov na účely skvalitnenia našich služieb .
Avšak, aby som sa dozvedel, čo tým presne myslia, mal by som následne opäť kontaktovať BVS-ku :
S informáciami o spracúvaní vašich osobných údajov sa môžete oboznámiť na kontaktnom centre spoločnosti BVS, ...
PS 2
22 : 46 hod. som bol 10. v poradí na komunikáciu s operátorom .
Predpokladám, že tí predo mnou, keď počuli, že sú 9., 8., 7. v poradí, po chvíľke čakania to asi niektorí z nich vzdali .
Ja som čakal 35 minút .
Potom sme hovorili asi 1 minútu ... .
PS 3
00 : 45 operátor tvrdil, že „ voda už je “ .
01 : 33 ešte nebola .
01 : 33 operátor tvrdil, že netvrdil, že porucha je odstránená, ale, že „ vodu by mali mať už všetci “ .
Žiadal som vysvetlenie, „ stratili sme sa v bizarnom preklade ... “ , voda netečie .
03 : 53 voda nie je, BVS sa tvári, že všetko OK - už viac, ako 3 hodiny nemajú žiadnu hlášku o výpadku vody v ZB a DNV. Asi to už nechajú na ráno, nočné príplatky sú zrejme privysoké. Po nás potopa :) .