reklama

Igor bravooó, ALE :

Pozrel som si kúsok videjka z Cannes, škoda, že nemali nejaký drón,  kľudne by som tomu zlodejíčkovi zlodejskému lietal ponad hlavu a filmoval obývačku, nech sa kvôli tomu skúsi súdiť ... . ALE :

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tiež som si dnes pozrel kúsok tlačovky vašich ideologických „ talibancov “ v spravodajskej TV .
Chalani, nepúšťajte ich do médií ( viem, že to nemôžete ) , pozor, aby vám neuškodili ... . 
Prinesú síce tisíce potrebných hlasov, s ktorými už dnes tak, či tak súzvučia, ale aby neodplašili ešte viac .
Poznám ľudí, ktorí by aj krúžkovali niektorých vašich konkrétnych kandidátov ( bezpečnostného experta, experta na dopravu, z recesie aj experta na srandu a pod . ), ale keď si pozrú „ talibancov “ , nepochopia ... . 
Neviem nájsť vhodné slová a ani ich teda nejdem hľadať, aby som nikoho nemolestoval, ALE bacha, bacha !
Uveriteľne bojovať proti korupcií, to je aj teraz váš hlavný žolík .
Nič inšie .
Tak to vidím a nie som sám .

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  440
  •  | 
  • Páči sa:  2 200x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu