reklama

Nie som sofistikovaný investigatívec ,

občas sa amatérsky rýpem v nepríjemných veciach tak, ako to človek so 6 krížikmi na krku v dnešnej displejovej dobe zvláda .  Popri tom si neodpustím komentár kohokoľvek, kto podľa mojich kritérií  nekoná s kostolným poriadkom .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

( Ten kostolný poriadok uvádzam len ako paralelu, aby nedošlo k nedorozumeniu ... . )
Raz som v obchodnom centre naložil Kočnerovi ( tak to vidím s odstupom času ), to bol ešte „ frajer “ a nikto netušil, ako dopadne ( však to vlastne netušíme ani dnes ... ) .
HZDS - áckemu opilcovi som v Parlamentke nedovolil sadnúť si k vedľajšiemu stolu, aby nám nakazil posedenie .
Občas som si pustil hubu na špacír v pizzerií, nad ktorou sídli Híd .
Bugár decentne ignoroval moju snahu zaháčkovať sa do dišputy, Janiš ( SDKÚ ? ) sa schovával pred nepríjemnými otázkami v kúte ( v čase keď navrhol Trnku za GP ) a vlani som sa naháňal po priľahlom trávniku s nejakým ich poslancom, ktorý na mňa pokrikoval, že on je verejný činiteľ a preto sa vyhýba konfliktom, inak by mi naložil ... ( ako reakcia na môj šťavnatý komentár ich 3. vety ) .
Pred pár rokmi som v centre mesta školil jedného súčasného štátneho tajomníka, lebo mašíroval krížom cez čerstvo vysadený trávnik, pričom jeho rodinka to obchádzala po chodníku .
Dnes mi je celkom sympatický .
Ostatných, s ktorým som mal tu (ne)česť a nebolo ich úplne málo, zatiaľ spomínať nebudem a poďme radšej k tej „ investigatíve “ .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzdelanostná úroveň mladých ľudí na Slovensku je zlá, máme to čierne na bielom, potvrdené množstvom relevantných porovnávacích medzinárodných štatistík a potrvá desiatky rokov, kým sa to zlepší, ak by náhodou niekto ešte dnes presadil naozaj radikálne, rozumné opatrenia .
Pri tej spomienke na Kočnera ma napadlo, že jedna z jeho firiem mala v minulosti poberať miliónové „ smerácke “ eurofondovo štátne dotácie na výskum špeciálneho betónu ... .
Potom tu bol ten SNS tajtrlík, čo by šéf ministerstva robil bieleho koňa pri rozkrádaní eurofondov na vedu a výskum .
Bolo tu aj Učiace sa Slovensko, neomylný projekt, ktorý mal zachrániť vzdelanostnú katastrofu a nasmerovať Slovensko na trajektóriu „ vedomostnej ekonomiky “ .
V takýchto podmienkach nám však žiadna „ vedomostná ekonomika “ nehrozí, ak nám sem jej zárodky nedonesú nadnárodné korporácie do svojich, zatiaľ ojedinelých výskumných pracovísk a presvedčia vrátiť sa domov tisíce mladých ľudí, ktorí sa stali vo svete vo svojich odboroch celosvetovo kompatibilní, NAPRIEK nášmu vzdelávaciemu systému, vďaka ojedinelým ostrovčekom pozitívnej deviácie na našich školách, z ktorých vzišli a hlavne, vďaka svojej tvrdej práci .
V takomto svete vládne otvorenosť, priamočiarosť, čitateľnosť .
Vzdelaní a rozumní ľudia sa inému prostrediu vyhýbajú .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Gúglil som, čo by mohlo byť zaujímavé u nás .
Našiel som v Bratislave napríklad Výskumný ústav zváračský .
Gúglil som ďalej, moc som sa nedozvedel, čísla si dobre strážia , resp. nie sú verejne dostupné vôbec, a to na portáli, kde čísla normálnych spoločností sú zverejnené automaticky, aj bez ich súhlasu ... . 
Asi preto, že to bola „ absurdná “ privatizácia ( z čias Dzurindu ) a stala sa z toho Ústavu ( aj ? ) úspešná „ realitka “, lebo má lukratívnu budovu .
Dnes tam u nich, u výskumníkov, sídli za nekresťanské peniaze Ministerstvo spravodlivosti .
Tam sa mladí zo sveta nepohrnú ( iba žeby chceli na mieste skúmať spravodlivosť, čo by bola sizyfovská práca ) .
Prof. Čabelka by sa asi nestačil čudovať .

SkryťVypnúť reklamu
reklama


PS
https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/484430-zbabrana-privatizacia-sa-vratila-ako-bumerang/
https://www.tyzden.sk/casopis/7583/dzurindov-tien-trnka/

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  440
  •  | 
  • Páči sa:  2 203x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu