Vlakom z Bratislavy do Košíc rýchlosťou 160 km/h najskôr v roku 2035 ... . Prečo ?

Autor: Vladimír Krátky | 17.11.2020 o 16:40 | Karma článku: 4,68 | Prečítané:  246x

Z Košíc do Bratislavy po diaľnici nikdy,  lebo Branisko bude jednorúrové aj za horizontom udalostí  časopriestoru  našich životov . ( Ibaže by sme si to zas nejako okecali . )   Prečo je to tak ?

Lebo  pospolitosť ľudí, ktorí žijú na území, ktoré sa zhodou okolností dnes nazýva Slovenská republika vzišla z ničoty 1000 ročného prázdna, keď medzi Svätoplukom a zásadnými udalosťami 20. storočia nič podstatné, roduverné nebolo, s výnimkou krátkej periódy Štúrovcov .
Štefan I., Mária Terézia, Masaryk ( Štefánik ) tu pre väčšinu neexistujú, a keď, tak často len v negatívnej polohe .
A potom, za posledných ( ostatných ? ) 100 rokov sme si tu nasekali  „ vzdelancov“, ako Baťa cvičky ( a na vine musela byť Radičová, alebo Česi ... ) .
Vymyslené školy, tituly, akademici, diplomovky  a vysoké % VŠ vzdelaného obyvateľstva .
A uisťovania od Mečiara až po Kisku, aký sme my úžasný národ (?), mimoriadne talentovaný, pracovitý, priateľský,  ( na rozdiel od všetkých tých chudákov naokolo ), bla, bla, bla a že máme najkrajšie ženy na svete a najlepšie bryndzové halušky, lepšie, ako Rumuni ... .
Obrazom tejto periódy sú self- made- mani vo vláde, parlamente a na všetkých  úrovniach našich životov, ktorí si ani len tie mizerné školy poctivo neodkrútili a teraz riadia štát v 21. storočí svojim sedliackym rozumom ... .
Ale riadiť moderný štát si vyžaduje  aj ( ale nielen ) „ Sitzfleisch “ nad dátami a analýzami a to u nás dokáže len zopár jedincov, ktorí sa na tú úroveň prepracovali vďaka vlastnému úsiliu, napriek školskému systému a jeho katastrofálnej úrovni a väčšina z nich, žiaľ, nespája svoju kariérnu budúcnosť so Slovenskom .

Takže preto sa vospolok tešíme, že sem ten „ Volcvágen “ naleje ďalšiu miliardu a hlavným benefitom má byť, že naučia ďalších 2000 muklov štandardne  makať  ... .
Žiaden výskum, vývoj, výroba niečoho unikátneho vo vlastnej réžií . Nejsou lidi .
Periféria ostáva perifériou .

https://e.dennikn.sk/1015010/kym-u-nas-pojdu-vlaky-do-kosic-160-kou-v-unii-bude-bezna-300-ka/
https://www.jrailpass.com/blog/maglev-bullet-train
https://www.tsunagujapan.com/japans-new-maglev-shinkansen-bullet-train/

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Matovič bude víťaziť, kým ho nechajú

Matovič potrebuje ostatných rovnako ako oni jeho.


Už ste čítali?