reklama

Prvý deň na OH 2020(1) .

V roduverných médiách v sobotu doobeda titulok hlásal, že Sagan  s i a h a  na medailu . A on nakoniec ani nedokončil ( titulok rýchlo zmenili, žiaľ, neurobil som si PTSC ) .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Náš strelec zo vzduchovky skončil neočakávane až na 27 . mieste, pinpongistom to natreli Rumuni 4 : 1 a plavec nedoplával do finále a skončil celkovo 23. .
Mená tých športovcov nepoznám, okrem Sagana, je to však brat toho, čo mi jeho meno niečo hovorí, a tento vraj nemal dosť síl preteky dokončiť ... .
Mal som šťastie a zachytil som v TV práve posledných 25 km tej „ Saganovej “ disciplíny .
Pozeral som to zo zvedavosti na Japonsko, či sa tam niečo náhodou nezmenilo :), bol som tam niekedy pred ¼ storočím .
Preteky vyhral borec z Ekvádoru - Carapaz .
O 2. a 3. miesto bojoval Pogačar s van Aertom . Bolo to o chlp a komentátor RTVS dlho nevedel, ako to medzi nimi dopadlo, podľa jeho komentára držal palce asi Slovincovi, ale tušil, že to bolo pravdepodobne naopak .
Nakoniec, bez zverejnenia oficiálneho poradia, RTVS prepla na hádzanú ... .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

RTVS tam má vraj kopu svojich ľudí ( započul som v ich spravodajstve, že 60 ??? ), vytvorené kompletné vlastné štúdio na 120 m2, do ktorého navozili zo Slovenska spústu materiálu ... .

Hlavne, že doma vždy celé leto dovolenkujú, vysielajú reprízy repríz, politické diskusie na rozdiel od ČT v lete nevysielajú vôbec, akoby sa nič dôležitého nedialo ( ale to ani ostatné TV na Slovensku ) .

Uprednostnil by som, aby miesto podrobného spravodajstva z Tokia o výsledkoch športovcov a športov, o ktorých väčšinou štandardne ani neinformujú a ktorých 99 % populácie nepozná a ani sa nezaujíma - koncentrovali zdroje na poriadne vnútroštátne spravodajstvo a publicistiku počas celého roka, aby sme všetky tlačovky vlády, NR SR, prezidentky a ďalších papalášov nemuseli pozerať na tendenčnej TA 3 . A samozrejme, aj poriadne spravodajstvo zo zahraničia, niečo na úrovni rakúskeho ORF .
To by však najprv nadriadení museli vypoklonkovať SMERáckeho riaditeľa tam, kam patrí ... .

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  439
  •  | 
  • Páči sa:  2 198x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu